۱۴۰۱/۰۹/۰۱

اردوغان: آذربایجان به کشوری الهام بخش برای جهان تُرک تبدیل شده است

 رئیس جمهور ترکیه در پیامی به همتای آذربایجانی خود، سی‌امین سالگرد تاسیس حزب آذربایجان نوین را تبریک گفت.




نعمان کورتولموش، نایب رئیس حزب عدالت و توسعه ترکیه در مراسم سی‌امین سالگرد تاسیس حزب آذربایجان نوین در باکو، پیام تبریک رجب طیب اردوغان رئیس جمهور کشور را قرائت کرد.

اردوغان در این پیام به الهام علی‌اف، همتای آذربایجانی خود تبریک گفته و ابراز داشت: رئیس جمهور محترم، برادر عزیزم، به این مناسبت سی‌امین سالگرد تاسیس حزب آذربایجان نوین را تبریک می‌گویم. حزب آذربایجان نوین توسط حیدر علی‌اف، رهبر آذربایجان تشکیل و از روز اول فعالیت خدمات بزرگی انجام داد.

اردوغان در ادامه تصریح کرد: «این حزب از روز اول تاسیس، پیشتاز صحنه سیاسی آذربایجان بوده و امروز نیز با رهبری و هدایت قوی شما در تمامی زمینه‌ها به موفقیت های بزرگی دست یافته است.

آذربایجان، سرزمین‌های خود را از اشغال آزاد کرده و به ستاره درخشان منطقه و کشوری الهام بخش برای تمام جهان تُرک تبدیل شده است.

همکاری و همبستگی ما مبتنی بر روابط استثنایی بین ترکیه و آذربایجان بوده و با بیانیه شوشا به بالاترین سطح رسیده است. این رابطه در آینده نیز به طور فزاینده ای ادامه خواهد داشت. یقین دارم که حزب آذربایجان نوین با موفقیت به فعالیت‌های خود برای شکوفایی آذربایجان و تقویت موقعیت خود در جهان ادامه خواهد داد.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر